"Vertel je verhaal!" Dit is vaak de gouden tip op congressen, in blogs en op LinkedIn-posts om je bedrijf op de kaart te zetten.
Maar hoe doe je dat dan? Waar begin je? Wat zijn de bouwstenen voor een goed verhaal? Wat maakt jouw verhaal onderscheidend? Waarmee word en blijf jij een aantrekkelijke en impactvolle werkgever?
Wij leren jou (en je team) in twee dagen hoe je een sterk werkgeversverhaal neerzet. In korte tijd kom je tot een sterke positionering en een uniek merkverhaal. Dit vertalen we meteen door naar een duidelijke content- en amc-strategie.
Voor wie?
Training Storytelling voor de arbeidsmarkt
Programma
Intake
Bij deze training hoort een korte intake (vragenlijst) van ongeveer 15 minuten. Deze vul je online in. Op basis van de antwoorden maken wij de training nog relevanter voor jou (en de andere deelnemers).
2 dagen
De eerste dag van de training leer je de theorie en het speelveld kennen. We maken ook stappen om de essentie van je werkgeversmerk te doorgronden. Vanuit de visie en je merkessentie brengen we in dag 2 je verhaal tot leven en vertalen we dit door naar content en een amc-strategie. Na 2 dagen ligt er een duidelijke aanpak, die je meteen kan uitrollen.
Trainingsopzet
Leer zoals jij wilt
Een training volgen moet zinvol én leuk zijn. Tijdens de bijeenkomsten is er daarom veel tijd en ruimte voor persoonlijke aandacht, intervisie en interactie. Je ontvangt hand-outs van de training en andere handige documenten.
Cases uit de eigen praktijk
Jouw praktijkcases zijn het uitgangspunt. Neem ze mee en breng ze in. Zo blijft trainingsstof beter hangen en ga je na de training gerichter aan de slag met de uitkomsten.
Reserveer vrijblijvend of neem contact met ons op. We helpen je graag.
Reserveer vrijblijvend of neem contact met ons op. We helpen je graag.